PBF Bakugan
Administrator
Syntezy
Bakugan bez evo - 1 Synteza naraz
Bakugan po 2 Evo - 2 Syntezy naraz
Bakugan po 5 evo - 3 Syntezy naraz
W przeciwnym razie Bakugana wysadzi
Phyrus Niszczyciel Wy³±cznie dla Dragonoida. Dodaje 500pkt a rywalowi odejmuje 500pkt.
Subterra £amacz Wy³±cznie dla Gorema. Zwieksza jego si³e o 300pkt i powoduje skasowanie mocy karty otwarcia.
Darkuss Pogromca Wy³±cznie dla Hydrnoida. Zapewnia sta³e wzmocnienie o 100 co ture. Rywolowi obiera 50 co ture.
Haos Czy¶ciciel Wy³±cznie dla Tigrery. Kasuje ka¿d± super moc(syntezy to nie super moce) i dodaje 200pkt.
Aqous Powód¼ Wy³±cznie dla Preyasa. Zalewa pole. Zwieksza si³e o 300pkt i Bakuganom subterry i Phyrusa zmniejsza si³e o 300(lataj±ce sie nie licz±)
Ventus Chmura Wy³±cznie dla Skyress. Tworzy klatke/pu³apke blakuj±c± mo¿liwosc uzywania kart super mocy(syntezy to nie super moce) i
zwieksza si³e o 200.
Phyrus ¦mierc Wy³±cznie dla Helios. Zwieksza jego moc o 300 i powoduje cofniecie dzia³ania karty mocy i otwarcia rywala
Subterra Tarcza Wy³±cznie dla Wilda. Zwieksza Moc o 400 i niszczy karte mocy oraz odejmuje wrogiemu baku 100pkt
Ventus tornado Wy³±cznie dla Ingram. Zwieksza Jego moc o 600pkt mocy
Haos S³oñce Wy³±cznie dla Nemus. Zwieksza Blokuje karte otwarcia i karty mocy rywala dodajac 300pkt mocy nemusowi
Aqous Pompa Wy³±cznie dla Elfin. Zalewa pole. Zwieksza si³e o 300pkt i Bakuganom subterry i Phyrusa zmniejsza si³e o 300(lataj±ce sie nie licz±)
Darkus End Wy³±cznie dla Percival. Zwieksza Dodaje 400pkt mocy a rywalowi zabiera 400pkt mocy
Techno Ogieñ DOdaje 700Pk mocy Farbrosowi i odejmuje rywalowi 350
Cyber ostrze Dodaje Fortrisowi 540pkt mocy i daje atak z dystansu
Furia Amazonki Dla Harpus. Daje jej 600 pkt mocy
Kr±g Ziemny : Dodaje Coredemowi 300 pkt co ture oraz Zmienia Efekty Karty Otwarcia na Reaktor Subterry
Wielka Si³a : Tylko Vulcan Odpadaj± mu rece i pokazuj± sie dziala przez co moze atakowac z Dystansu oraz dodaje mu 500 pkt i 100 pkt za ka¿dego przeciwnika jaki jest w polu
Zaawansowane Uderzenie : Tylko Sabator Jego ogon zaczyna sie Paliæ co dodaje mu 300 pkt oraz kazdego bakugana jakiego zaatakuje odejmuje 200 pkt oraz 50 pkt co ture
Cicha Woda : Tylko Syrenoid Zaczyna grac takie ciche nuty ze bakugan nie moze nic zrobic oraz dezaktywuje super moce i blokuje je . Dodaje jej 350 pkt
Pu³apka Wodna : Tylko Lythirus . Jego £uski zmieniaj± kolor na Niebieski Wokol wrogich bakuganow (stoj±cych na tej samej karcie) robi sie Tarcza za ka¿dym razem kiedy przeciwnik atakowa³ odejmuje mu 100 pkt oraz za ka¿dego bakugana z³apanego w pulapke dodaje Lythirusowi 300 pkt
Wzmocnienie Aquosa : Dodaje Ka¿demu aquosowi 300 pkt oraz Sprowadza kazdego aquosa na jedn± karte otwarcia.
Jesli przeciwnik mia³ powyrzej 1000 pkt dodaje Kazdemu Aquosowi 100 pkt co ture Tylko Akwimos
Powód¼ : Zalewa Pole oraz dezaktywuje wszystkie Karty Otwarcia w polu (Nie mozna dorzucic nowej bo zostanie zalana) Dodaje mu 300 pkt oraz -50 pkt ka¿demu nie-aquosowi Tylko Phosphos
Wielka Burza : Wznieca burze nad polem. Ka¿dy bakugan ktory jest w polu zostaje trafiony piorunem przez co dezaktywuje mu super moce oraz odejmuje 200 pkt . Za ka¿dego trafionego bakugana Strikeflier dostaje 300 pkt.
Podniebny Lot : Hawktor ma mo¿liwosc wzlotu nad kartami. Zrzuca on pociski truj±ce ktore jak trafi± przeciwnika odejmuje im 100 pkt co ture i daje je hawktorowi . Dodaje mu 300 pkt a jak wyl±duje na karcie otwarcia przeciwnika automatycznie j± dezaktywuje .
Powietrzny Wir : Tylko Plitheon . Wzlatuje on nad polem ma mo¿liwo¶æ przeniesienia bakuganow przeciwnika na inne karty otwarcia . Jesli sprowadzi wszystkie bakugany przeciwnika na jedna karte otwarcia ze swoimi bakuganam odejmuje im 500 pkt .
Powielenie Haosu : Tylko Lumagrowl. Jego jeden ogon zaczyna rozgniatac karte otwarcia przez co j± dezaktywuje . Drugim ogonem atakuje przeciwnika przez co przekazuje 200 pkt z przeciwnika do Lumagrowla. a pozosta³ymi Wzmocnia sie o 200 pkt.
¦wietlisty Blask Haosu : Tylko Aranaut . Jego Blask zaczyna roz¶wietlac ca³e pole przez co bakugany z domeny haosu dostaj± 200 pkt . Blokuje on super moce przeciwnika oraz jesli przyjazny bakugan haosu stoi na innej karcie otwarcia ma mozliwosc przejecia jego super mocy oraz jego mocy (a on staje sie jakby nieaktywny)
Demoniczny Cios : Tylko Dharak. Aura na jego ciele staje sie ciemniejsza a przeciwnik nie moze go zaatakowac.
Dodaje mu to 400 pkt oraz odejmuje 300 pkt przeciwnikowi stoj±cej na tej karcie otwarcia .
Przywo³anie Darkusa : Tylko Linehalt . Z nieba spada dziwna brama ktora ma mo¿liwo¶æ przekazania 300 pkt z przeciwnika do Linehalta oraz skopiowac super moce tych bakuganow.
Wyposa¿enie : Krakix zaczyna zmieniac swoj± zbroje na bardziej agresywn± co dodaje mu 200 pkt . Blokuje i Dezaktywuje dotychczasowe super moce przeciwnika a jesli w walce jest jeszcze jeden phyrus pozwala przeniesc 200 pkt z przeciwnego bakugana do tego phyrusa
Przeciwna Tarcza : Tylko Rubanoid. Tworzy na opko³o jego tarcze ktora os³ania go przed atakami oraz wysy³a je z dwukrotn± si³±. Os³ania go przed atakami czyli przeciwnik nie moze atakowac . Tarcza dezaktywuje sie sama po 4 turach albo jesli przewaga wyniesie 1000 pkt.
Podwójny M³ot : Tylko Cylkoid. Wyrastaj± mu dwie rece na dwa kolejne m³oty . Przekazuje 400 pkt z przeciwnika do Cykloida oraz Dezaktywuje super moce przeciwnika .
O¶wietlenie : Ka¿dy Haos jaki urzy³ jakiej kolwiek super mocy podwaja jej efekt . Blokuje aktywacje super mocy oraz dodaje 200 pkt kazdemu haosowi w polu bitwy (Tylko Mccoki)
Potêga Gundalian Dla Dharka, Powoduje i¿ Po¿era energie darkusa dodaj±c sobie okr±g³e 700pkt mocy i kasuj±c rywalom po 150
SYNTEZY CZÊ¦Æ 2
Smoczy Impuls : Przywraca Rywala do podstawowego poziomu mocy, Dodaje Helix Dragonoidowi 700pkt
Fina³owe Zniszczenie : Dodaje Alpha Hydramoidowi 500pkt mocy oraz zwiêksza o 90 co turê
Roz³am : Rozdziela Angelo I Diablo. Dodaje 500 ka¿demu.
Zniszczenie M³ota : Hummer Gorem Rzuca m³otem w rywali przez co trac± 200pkt. Sam gorem zyskuje 400 oraz atak na dystans
Niszczycielski Meteor Ventusa : przez 1 ture jest niewra¿liwa na ataki, oraz dodaje jej 500pkt mocy.
Ostrze Haosu Tygrysa : Dodaje jej Okr±g³e 1000pkt mocy.
Piorunowe Niebo, Deszcz tysi±ca Ostrzy - Dodaje Fortress(Po 1 Evo) równo 600pkt mocy, oraz dezaktywuje Karte Otwarcia i 1 KSM
Syreni spokój : Dla Syrenoid po 1 evoBlokuje Atak rywala, odejmuje mu 600pkt.
Prawy M³ot Giganta : Dla Cykloid po 1 evo. Rozwala KO, dodaje mu 500pkt oraz odejmuje rywalowi co ture 30 pkt
Dzika Amazonka : Dla harpus po 1 Evolucji. Dodaje jej 800pkt
Synchronizacja Ninja Cienia : £±czy Master Ingram z Shadow Wingiem. Dodatkowo po³±czenie to daje jej 400pkt
Rechot 3 Domen : Dla Minx Elfin. Daje jej wzmocnienie w walce z Ventusem, Aquosem, Darkusem w wysoko¶ci 300. A poza tym dodaje 400pkt.
Martwa Karbia : Dla Knight Percival. Jego Ostrze p³onie Darkusem. Dodaje mu 600pkt oraz powoduje i¿ rywal traci 400.
Magma Wilda : Dla Magma Wilda. Powiêksza go x2. Dodaje mu 800pkt.
Mrok Darkusa Haosu : Dla Saint Nemus . Zwieksza jego moc o ilo¶æ Darkusów i Haosów na polu(w wysoko¶ci 100/1) Pzoa tym dodaje 500pkt.
FARBAS D2 : Tylko Helios MK2. Raz na turê mo¿e odnowiæ Ca³ego Heliosa. Tzn Przywraca go do poziomu przed atakiem rywala czyli odnawai jego pkt. Albo nie pozwala mu zgninaæ odnawiaj±c jego cia³o. Czyli Powraca do wali i nie zalicza jego przegranej. Oraz dodaje 200pkt.
Offline